فصد خون شرق تهران
آبینه
خشکشویی
جرثقیل برقی

سروی: عملکرد دختران ما در تکواندو دنیا را به تعجب وا داشت

سروی: عملکرد دختران ما دنیا را به تعجب وا داشت

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: عملکرد تیم نونهال دختر ما در مسابقات قهرمانی جهان،دنیا را به تعجب وا داشت.باور دارم قهرمانی جهان در رده بزرگسالان دور از دسترس نیست

زهرا سروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم تکواندو دختران نونهال ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، حضور در یک مسابقه مهم مانند مسابقات جهانی به فاصله ۱۰ روز، نیاز به برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشت که خدا را شکر فدراسیون تکواندو بستر را برای این مهم مهیا کرد. این اقدامات باعث شد تا کادرفنی تیم‌های ملی بتواند برنامه‌ریزی خوبی  داشته باشند و آنچه در طول تمرینات انجام داده بودند را عملیانی کنند و در آوردگاه جهانی به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم نونهالان دختر ما در مسابقات جهانی دنیا را به تعجب وا داشت. اینکه از ۱۰ وزن ما در هفت وزن فینالیست شدیم و در نهایت با کسب ۶ مدال طلا، یک مدال نقره و کسب ۸۱۸ امتیاز به قهرمانی رسیدیم، نشان از عملکرد بی نظیر تیم ما داشت. فاصله ما با تیم نایب قهرمان بیش از ۴۵۲ امتیاز بود که نشان از عملکرد فوق العاده تیم دختران بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو تصریح کرد: با اطمینان عرض می‌کنم که اگر حمایت رئیس فدراسیون تکواندو از بخش بانوان نبود، این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد که بابت این موضوع بر خود لازم می‌دانم که مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام نمایم. عملکرد این تیم باعث شد تا ما به این باور برسیم که با ورود این نسل به رده بزرگسالان حتی دسترسی به عناوین قهرمانی جهان نیز دور از دسترس نیست.

سروی در خصوص برنامه‌های فدراسیون تکواندو برای حفظ این تیم عنوان کرد: این قهرمانان بخشی از وجود مردم هستند و ما به عنوان امانتدار موظف به حفظ این سرمایه‌ها هستیم. با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو خود را موظف به حفظ این سرمایه‌ها می‌دانیم تا شاهد موفقیت‌های بیشتر آنها باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 19 =