فصد خون شرق تهران
آبینه
خشکشویی
جرثقیل برقی

برخی از کاربرد های پنل اس ام اس برای آژانس مسافرتی!

⛔️ آژانس مسافرتی خودتون رو به همراه خدماتی که ارایه می دهید به راحتی به همه معرفی کنید. شما با سامانه حتی این امکان رو دارید که به اشخاصی که خطوط تلفن خودشون رو برای پیامک تبلیغاتی بسته اند، پیامک ارسال و خدمات خودتون رو معرفی کنید. بعد از تبلیغات شاهد افزایش مشتریان خود خواهید بود. به شماره های تمام اپراتورهای داخل کشور (ایرانسل، همراه اول و تالیا) به صورت انبوه پیامک ارسال کنید.

📒 شما به راحتی می تونید بعد از مراجعه و جذب مشتری، شماره تمامی اونها رو در دفترچه تلفن سامانه پیامکی خودتون ذخیره کنید. حتی می تونید یه گروه از مشتریان خاص خودتون ایجاد کنید. حالا خیلی راحت و بدون اینکه هر بار نیاز باشه تا زمان بذارید و شماره شخص رو برای ارسال پیامک بفرستید، تنها کافیه به دفترچه تلفن خودتون تو سامانه مراجعه کنید و برای مشتریان خود پیامک بفرستید.

📆 شما می تونید در تاریخ تولد مشتریان خود، به اونها پیامک تبریک تولد 🎂 بفرستید. این حتما خوشحالشون میکنه و بهشون نشون میده که برای شما ارزشمند هستند. مثال: “مشتری عزیز تولدت مبارک! تخفیف ۳۰٪ ما به شما برای تورهای داخلی در هفته جاری به مناسب زادروزتان.” سامانه قابلیت پیامک زمانبندی شده داره و شما دیگه نگران این نیستید که موردی رو برای ارسال فراموش کنید. با ارایه این تخفیفات و این امکانات ویژه، مشتریان سابق شما که ممکنه مدتی از خدمات آژانس مسافرتی شما استفاده نکردند، مجددا تمایل به مراجعه به شما و دریافت خدمات مسافرتی از شما خواهند  شد.

🗣 شما می تونید تمام خدماتی که ارایه می دهید تورهای داخلی  خارجی،  اطلاعات مناطق گردشگری ایران و جهان رو به صورت دوره ای برای مشتریان خودتون پیامک کنید. مثلا در اول یا آخر هر ماه که شما تعیین می کنید، یه پیامک که حاوی اطلاعات بالاست برای مشتریان شما ارسال میشه. یقینا با پیامک های دوره ای، مشتریان مشتاق تری خواهید داشت. پیامک های دوره ای باعث ثبت نام آژانس مسافرتی شما در ذهن مشتریانتون خواهد شد.

🤳 به راحتی می تونید پیامک های اطلاع رسانی را به همه مشتریان خود هر ساعت از شبانه روز ارسال کنید. برای مثال از مشتریان خود پس از انتخاب تورهای داخلی و خارجی، خرید بلیط و … تشکر و قدردانی کنید. اطلاعات تورها، زمان پروازها و حرکت قطارها می توانید به راحتی با استفاده از سامانه پیامکی به مشتریان دائمی خود اطلاع بدید. در بین مشتریان خود نظرسنجی از ارئه خدمات خود برگزار کنید.

🗣 با اطلاع رسانی برای مناسبت های خاص، مشتریان خود رو ترقیب به وفاداری به شما و محصولات خود کنید. همیشه ارائه تخفیف یکی از بهترین روشهای جلب مشتری است. مثلا آفرهای ویژه اعیاد، مناسبتها و …

پیامک تبلیغاتی آژانس مسافرتی:

یک خاطره فراموش نشدنی منتظر توست. 😍

٭تخفیف ۳۰٪ درصدی تور ۴ روزه کویر گردی٭

 

اطلاعات بیشتر در “رایگان اس ام اس”

https://raygansms.com

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =