فصد خون شرق تهران
آبینه
خشکشویی
جرثقیل برقی

نیمار| بارسلونا برای خرید نیمار، بار دیگر با PSG‌ وارد مذاکره می‌شود

بارسلونا برای خرید نیمار، بار دیگر با PSG‌ وارد مذاکره می‌شود

فوتبال جهان – آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا قصد دارند در فرصت نه چندان زیاد باقی مانده به پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی یک بار دیگر شانس خود را برای جذب ستاره برزیلی PSG نیمار امتحان کنند.

بارسلونا برای خرید نیمار، بار دیگر با PSG‌ وارد مذاکره می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا امیدوار است که با ارائه یک پیشنهاد جدید به پاری‌سن‌ژرمن، این باشگاه فرانسوی را به فروش نیمار متقاعد کند اگرچه قهرمان فصل گذشته لالیگا می‌داند که باید بودجه‌اش برای انجام این کار را افزایش دهد.

طبق گزارش برخی منابع خبری بارسلونا آماده شده است که یک بار دیگر مذاکراتش با پاری‌سن‌ژرمن را از سر بگیرد و این در حالیست که تلاش‌های قبلی این باشگاه به خاطر قیمت بالای تعیین شده از سوی باشگاه فرانسوی (۲۲۲ میلیون یورو) نافرجام بود.

PSG بر دریافت حداقل همان رقمی که دو سال پیش بابت خرید نیمار به بارسلونا پرداخت تأکید دارد اما طرف اسپانیایی امیدوار است که ابراز تمایل علنی بازیکن ۲۷ ساله به ترک پارک دو پرنس برای بازگشت به نوکمپ، پاریسی‌ها را برای پایین آوردن قیمت تحت فشار بگذارد.

بارسلونا با وجود فروش مالکوم به زنیت در ازای ۴۵ میلیون یورو هنوز فاصله زیادی تا رقم مدنظر پاری‌سن‌ژرمن دارد و پیشنهادهای قبلی‌اش مبنی بر معاوضه بازیکن به علاوه پرداخت مابه‌التفاوت ارزش بازیکنان هم رد شده است. انتظار می‌رود که رافینیا در روزهای آتی بارسلونا را ترک کند، ضمن اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال انتقال فیلیپه کوتینیو هم در روزهای اخیر شنیده شده است. ایوان راکیتیچ هم دیگر بازیکنی است که بارسلونا در صورت دریافت پیشنهاد قابل قبول به فروشش رضایت می‌دهد و به نظر نمی‌رسد که بارسلونا تا کسب درآمد از فروش قطعی این بازیکنان شانس زیادی برای پرداخت رقم مد نظر PSG‌ داشته باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =