فصد خون شرق تهران
آبینه
خشکشویی
جرثقیل برقی

دفاع شخصی با چاقو

آموزش دفاع شخصی

آموزش دفاع شخصی با چاقو

چه افراد مبتدی باشند و چه اینکه حرفه ای و آموزش دیده می توانند به راحتی با یک چاقو یا هر سلاح سردی به کسی دیگر حمله کنند اما در مقابل چنین حملاتی قضیه بسیار متفاوت خواهد بود. اکنون این سوال پیش می آید که برای مقابله در برابر چنین حملاتی باید چکار کنیم که جان سالم به در ببریم؟ ازجمله پاسخ های منطقی و راحت این است که به انجام تمرینات مستمر و عملی بپردازیم.

  در صورتی که مجبور به مقابله با هر دو دست تان شدید باید پیش از حمله فرد مهاجم دستی که چاقو دارد را بگیرید.

تکنیک هایی خوب و مناسب هستند که به آنچه که در واقعیت اتفاق می افتد نزدیک باشند. در صورتی که شما قادر باشید که در فضایی نزدیک به واقعیت تمرین کنید و مغز و بدن تان را با هم هماهنگ کنید این مسئله کمک می کند که در شرایط تحت فشار بتوانید به سرعت واکنش نشان دهید.
به عنوان مثال یک الگوهایی وجود دارد که شما در فضایی نزدیک به واقعیت با فرد مقابل که با چاقو به شما حمله ور می شود مبارزه می کنید. او با نهایت سرعت به شما حمله می کند و شما هم باید با نهایت سرعت به آن واکنش نشان دهید وگرنه احتمال زنده ماندن شما تبدیل به معجزه خواهد شد!

آموزش دفاع شخصی با چاقو

دفاع شخصی با چاقو

یک مسئله مهم که شاید کمتر به آن توجه شود این است که فردی که سلاح سرد دارد معمولا اول حمله می کند پس شما باید از تکنیک های تدافعی استفاده کنید و کمتر به سمت او حمله ور شوید. عموما در فیلم ها هم همین طور است ابتدا به شکل تدافعی مقابله می شود و نهایتا سلاح را از دست حریف خارج می کنند و سپس وارد فاز بعدی مبارزه می شوند.
شما مسلما بدون برنامه نمی توانید با دست خالی مقابل سلاح سرد دوام بیاورید. باید سناریوهای مختلفی داشته باشید؛ سناریوهایی که می توانید با آنها حریف خودتان را خلع سلاح کنید و سناریوهایی که در زمانی به کار شما می آید که در نهایت خطر مرگ هستید.

تمرین در شرایط مختلفی که مورد حمله با چاقو قرار می گیرید به شما کمک می کند تا در زمان واقعی بتوانید با سرعت بیشتری واکنش نشان دهید تمرین در شرایط مختلفی که مورد حمله با چاقو قرار می گیرید به شما کمک می کند تا در زمان واقعی بتوانید با سرعت بیشتری واکنش نشان دهید.

آموزش دفاع شخصی با چاقو

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =